Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru bez wad.
Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres: Warszawska 251, 05-082 Stare Babice lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@brand-store.pl
Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.
Dopuszcza się możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń